torstai 30. elokuuta 2012

wont stop 'till we surrender

Heido ! (:
Mulle ei ole nyt lähiaikoina tapahtunut mitään kummempaa, joten päätin nyt kertoa tästä mun valokuvausharrastuksesta. Eli mä alotin kuvaamalla mun isän ja isovanhempien Canoneilla, vanhemmat ei suostunut ostamaan mulle kameraa ennenkuin osaisin käyttää sitä. Niillä mä sitten noin vuoden ehin kuvailla, kunnes mun rakas kummisetäni, jolla on kamera aina mukana, halusi nähdä mun otoksia. No, mä tietysti kilttiniä tyttönä suostuin, ja sen jälkeen se uskaltautui antaa sen Nikonin mun käteeni. se oli rakkautta ensisilmäyksellä ♥ enhän mä sen jälkeen suostunut edes koskemaan Canoneihin. Isä oli tottakai Canonin puolella, aikoi mulle sellasen ostaa. Mut vedoten siihen että Nikonissa oli kivempi suljinääni, se sopi mun käteeni paremmin ja kummisedällä on 7 eri Nikonin objektiivia joita mäkin saisin lainata, me käytiin hankkimassa mulle mun ihanana Nikon D3100.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti