maanantai 3. syyskuuta 2012

diamonds are girls best friends

hei kaikki !
Tänään - tai oikeestaan koko viikonlopun - mä oon ollut kauheen pirteä ja positiivinen (: Perjantaina mä sain tietää kummilapseni - joka on yksi ihana pieni poika. Lauantaina me värjättiin mun tukka ja siitähän tuli ihan kiva (: Lauantaina mä sain myös mun tädin pahvipäiselle Amstaffille opetettua temput "Pam" (= mä osotan sitä "pysyllä" ja se köllähtää selälleen), "Kukkuu" (se tulee takaapäin mun jalkojen väliin) ja "Pyydä" (se ottaa mun kädestä tukea tassuillaan ja istuu hassusti). Näissä meni ehkä pari - kolme tuntia kunnes koira osasi kaikki kunnolla. Mut tää on huima saavutus - kun aattelee että se on vasta 8,5 kuukautta ! ♥ Olisin tahtonut jotain hyppytemppuja opettaa, mut pitää oottaa että koiran nivelet ja muut kasvaa loppuun asti.
Sunnuntaina käytiin sienimetsässä, Sipoossa. Koira oli mukana, ja juoksenteli siellä vapaana. Siinä loppupäässä kun tultiin taas ihan lähelle parkkipaikkaa, koira huomasi pari sienestäjää ja lähti ihan täysillä juoksemaan niitä kohti... Ja ihan täysillä on oikeesti tositosi kovaa. Koiralta katosi korvat ja mä yritin vaan huudella niille miehille että se on ihan kiltti koira... :D No eihän tää sitten muuta kuin meni nuuskimaan ja mä sitten sain sen kiinni, ja loppumatka mentiin hihnassa.
Reippailla sienestäjillä oli sitten tietenkin kova nälkä - kuitenkin 3 tuntia siellä metsässä rämmittiin. Päätettiin sitten nälkää kärsiessämme käydä Mac Donaldsissa. Autokaistalla oli sitten nuori noin parikymppinen nainen, joka oli sellanen kauheen ylipirtee. Koira haistoi sitten ruuan ja yritti tunkea etupenkeille, ja sitten se autokaistanainen huomasi koiran, ja se rupesi kiljumaan ja hössöttämään. "Kauheen söpö!" oli ainoa lause jonka erotin sen kohtauksesta... :D Harmi vaan toipu liian nopeesti - jouduttiin vielä maksamaankin :D:D
Tääkin päivä on ollut hyvä - ajattelin just mennä kaupasta ostamaan tekokynnet jotta pääsisi vähän taiteilemaan. Luultavasti väsään jonkinmoiset 1D - kynnet (: Laitan sitten lopputulosta luultavasti seuraavaan postaukseen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti