lauantai 25. elokuuta 2012

jos ei voi kunnialla elää, täytyy kunnialla kuolla


Tänään rakas isäni pakotti mut hereille yhdeksältä. lauantai-aamuna, hei haloo?
noh, kilttinä tyttönä pakottauduin sitten ylös ja valmistauduin suihkuun, mutta maailman rakkain isäni kielsi senkin. "Meillä on kiire töihin" oli syy. EIhän mun ole pakko sinne töihin tulla? Mutta ei. Piti sitten hotkasta jonkinmoinen leipä suuhun, ja vaatteet puettuani lähdettiin samantien töihin.
Täällä mä nyt istun ja kirjoitan blogiani, isin työhuoneessa. On se kivaa -,- tänään yllätysyllätys en ehtinyt ottaa kameraa mukaan, mutta löysin mahtavia kuvia mun idoleista (: ♥







joo, nyt te tiedätte.. oon ihan hulluna 1D'hen... ♥ :3 Ne on vaan niin persoonallisia ja niillä on enkelin äänet. Onhan ne komeitakin, pakko myöntää. :D henkilökohtaisena suosikkina meidän pervo, Harry ♥ hihi (:: kuka myy tyksii One Directionista? Lempikappale & - jäsen? Mun lempparibiisit on Wonderwall ja I'm yours, vaikka covereita onkin. nähdäillään taasen joskus, mooi !



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti